Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

God morgon!

Av Belissimo MSP - 1 mars 2014 10:27

Vaknade runt halv 8 idag och tänkte att varför inte göra en Random Playing med Belissimo!    Vilket var precis vad jag gjorde! Släppte min andra Random Playing igår kväll och nästa del kommer anntingen ikväll eller imorgon bitti! Beror på! Annars händer inte så mycket! Satt och snacka med min bro hela kvällen och vi hade kul!    Annars var det inte så mycket mer som händer just nu!!! 

                                                    PUSS&KRAM BELLIEFANSEN!<33  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

TBX

Av Belissimo MSP - 13 april 2014 21:02

Tillbaka på MSP igen! HAHAHA! XD    Man kommer alltid tillbaka. Det är som en rund cirkel kommer alltid tillbaka! Näe men det är skönt att vara tillbaka... Får se hur länge jag stannar den här gången    ...

Av Belissimo MSP - 10 mars 2014 21:17

Ja... Idag har jag shoppat med en av mina vänner! Ja... Det var kul och så men jag tror har en sjukdom.... JAG SHOPPAR HELA TIDEN OCH FÅR ALDRIG NOG!!! Näe men idag igen så hittade jag en super snygg look som jag ville ha men den kostade för mycket s...

Av Belissimo MSP - 10 mars 2014 00:25

Efter en väldigt lång dag ska jag äntligen gå oc lägga mig   Är faktiskt lite trött  Men imorron kör vi järnet igen    Vi har studiedag imorron så det är rätt chill!                                                        PUSS&KRAM BELLIEFANSEN   ...

Av Belissimo MSP - 6 mars 2014 17:51

Idag när jag loggade in såg jag en riktigt rolig sak    Det har kommit en ny MSP uppdatering! Man kan shoppa kläder tillsammans!    Super Nice om ni frågar mig och man kan välja vilken kategori typ tröjor finns i! Tycker verkligen om det och en sak s...

Av Belissimo MSP - 23 februari 2014 18:04

Har inte varit inloggad på hela dagen har suttit fast vid läxa som egentligen skulle vart färdig för 1 vecka sen   SUGER!!! Men men snart klar iaf!   Skola imorron då! Får hoppas att vi inte har så mycket att göra denna veckan!                   ...

Presentation


Hej! Jag är en 14-årig tjej som spelar MSP! Detta är en blogg om mitt MSP

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards